PRACE RECZNE,ROBÓTKI,RYSUNKI NA DRZWIE ,NA PLÓTNIE, NA JEDWABIU,BIZUTERIA,HAFT KRZYZYKOWY,OBRAZY PIASKIEM MALOWANE,FOTOGRAFIE,KUCHNIA
Kategorie: Wszystkie | haft krzyzykowy | jedwab | kuchnia | moja rodzina | o mnie | szkola | zdjecia
RSS

haft krzyzykowy

piątek, 28 marca 2014
RANO KOLO11-TEJ POSZLAM DO PASMANTERII,PO DRODZE SPOTKALAM KOLEZANKE I MOWIE ZE IDE KUPIC MULINY NA MOJ NOWY WZOR KTORY WLASNIE ZAMIERZAM WSPOLNIE Z BLOGOWICZKAMI ZROBIC,NO I MAM PREZENT DOSTALAM GO WLASNIE I MYSLE ZE W TYM KOLORZE BEDZIE.
Juz prawie koniec mialo byc pracy na 2 miesiace lub trzy a tu mamusia zrobila w niecaly miesiac,teraz musze szukac nowego wyzwania dla mamy szydelka.Jeszcze tylko obrebic czyli wykonczyc i zaczynamy nowe dzielo.bardzo sie ciesze ze mama sie odpreza i nie jest tak skoncentrowana na swoim bolu kolan.
Takie sliczne kuleczki byly trzy ale jedden byl martwy jaka radosc ale kotka bardzo obolala mysle jednak ze zadowolona.
NO I SA DWA NOWE ZYCIA WCZORAJ W GODZINACH NOCNYCH SIE URODZILY
POPROSTU NIE WIEM CO SIE DZIEJE JAK SA BLOGI KTORE MAJA  blox.pl TO MI SIE otwieraja a jak sa blogspot.pl to nie moge ich wpisac sobie na boczna zakladke,musze z kims pogadac co i jak.
Mam nadzieje ze dam rade juz otrzymalam wzor od Agnieszki teraz mysle w jakich kolorach najlepiej cieniowana mulina(podpatrzylam u  anek73),mam miejsce na to cacko ale sciana jedna jest jasna czekolada a druga ladny spokojny bezowy wiec moze ktos mi podpowie co by pasowalo jest to moj pierwszy sal i troche mam treme czy podolam ale mysle ze tak i to jest tez dobry moment na wyzwania,pozdrawiam wszystkie uczestniczki i nie tylko.
czwartek, 27 marca 2014
Wkoncu dotarl do mnie material kanwa DMC 14 i moge zaczac prace,tak wiec bede robic na przemian kalendarz i moja zime a mam takze do zrobienia piekne SOWY, zaczynam wiec prace,pozdrawiam wszystkich z nadchodzaca wiosna i pieknymi cieplymi dniami.
wtorek, 25 marca 2014
PREZENT ,piekny wiosenny dajacy duzo radosci,chociaz nie z ogrodka.
 
1 , 2 , 3