PRACE RECZNE,ROBÓTKI,RYSUNKI NA DRZWIE ,NA PLÓTNIE, NA JEDWABIU,BIZUTERIA,HAFT KRZYZYKOWY,OBRAZY PIASKIEM MALOWANE,FOTOGRAFIE,KUCHNIA
Kategorie: Wszystkie | haft krzyzykowy | jedwab | kuchnia | moja rodzina | o mnie | szkola | zdjecia
RSS

haft krzyzykowy

piątek, 30 marca 2012

NIE WYPADALO ROBIC ZDJEC PODCZAS SPEKTAKLU WIEC MAM TYLKO TO JEDNO,

SZTUKA, NO COZ ??WIELCE UDZIWNIONA A Z TYTULEM MIALY TYLKO DEKORACJE COS WSPOLNEGO ,WIDAC ZE DAWNO NIE BYLAM W KRAJU ????ALE OGOLNIE DOBRZE JESTEM ZADOWOLONA ,NASTEPNY WYPAD DO OPERETKI????

JAK DLA MNIE TO ZA ZIMNO!!!!! WSZYSCY UBRANI JUZ WIOSENNIE A JA NIE MOGE SIE POZBYC FUTERKA
OTO MOI ZNAJOMI Z KTORYMI ODBYLAM TE PODROZ BYLO CIEKAWIE...
MAM NOWE PORECZE I JESTEM ZADOWOLONA,JESZCZE TYLKO SCHODY DO CZESCI DOLNEJ I Z GRUBSZYCH PRAC TO KONIEC,POZOSTAJE SPRAWA DEKORACJI ALE TO POZNIEJ BLIZEJ CIEPLYCH DNI ABY WYBRAC SIE DO POZNANIA NA ZAKUPY JAKOS NIE MAM ZAUFANIA DO INTERNETU????'CHOC CZASEM WIDZE LADNE LAMPY,ZYRANDOLE LUB ZASLONY ALE BOJE SIE ZEBY TO CO DOSTANE NIE BYLO ROZNE OD TEGO CO POKAZUJA TAK WIEC MOJA CIERPLIWOSC BEDZIE WYSTAWIONA NA PROBE?????
WIEM ZE JUZ DAWNO WSZEDL NA EKRANY ALE  NIE WIEM CZY W POLSCE TEZ JUZ BYL BO NA TEJ MOJE GLUSZY NA TEMAT KINA WIEM NIEWIELE FAKT ZE TEZ NIE ZAGLADAM NA STRONY INTERNETOWE W TEJ SPRAWIE ,ALE MAM CO CHCIALAM I JUZ OBEJRZALAM 2 RAZY JAK NA POCZATEK....
sobota, 24 marca 2012
USILUJE DOSADZIC NOWE KWIATKI I OTO PROBLEM NATKNELAM SIE NA KORZENIE WCZESNIEJ WYCIETEGO CHOJAKA I STOP CZESC WSADZILAM A RESZTE CHYBA W PONIEDZIALEK JAK PRZYJDZIE CHLOPAK I WYKOPIE I WYRABIE SIEKIERA TE KORZENIE I PORZADNIE SKOPIE TEN OGRODEK
 
1 , 2 , 3 , 4