PRACE RECZNE,ROBÓTKI,RYSUNKI NA DRZWIE ,NA PLÓTNIE, NA JEDWABIU,BIZUTERIA,HAFT KRZYZYKOWY,OBRAZY PIASKIEM MALOWANE,FOTOGRAFIE,KUCHNIA
Kategorie: Wszystkie | haft krzyzykowy | jedwab | kuchnia | moja rodzina | o mnie | szkola | zdjecia
RSS

haft krzyzykowy

poniedziałek, 22 listopada 2010
A JEDNAK ZNOWU OPOZNIENIE,Z POWODU MGLY ALE JUZ SIEDZE W SAMOLOCIE NO COZ CHYBA BYLO MI POTRZEBA RUSZYC SIE Z DOMU BO NABRALAM OCHOTY DO ZYCIA I DZIALANIA,PO PIERWSZE SIADLAM DO KOMPUTERA I ODROBILAM ZALEGLOSCI NA BLOGU,OD LIPCA,KTOBY TO POMYSLAL,ZE TYLKO TAM ZAGLADALAM ZEBY ZOBACZYC CO U NIEKTORYCH SLYCHAC ALE SAMA NIE MIALAM OCHOTY NA PISANIE,TERAZ MAM PLAN KUPIENIA BILETU DO POLSKI NA GRUDZIEN,MOZE TA RAZA MI SIE UDA GO ZREALIZOWAC BO JUZ KILKA KUPILAM ALE NIC Z TEGO NIE WYSZLO,TERAZ JEDNAK MAM WIECEJ OPTYMIZMU W SOBIE I WIARY,ZE SIE UDA,SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTORZY TU CZASEM ZAGLADAJA.....
NA LOTNISKU WRAZ Z DESZCZEM WRACAM NA WYSPE...BYLO CUDOWNIE ,KROTKO ,ALE MAM CO WSPOMINAC I OCZYM PRZEMYSLIWAC...
ZNOWU PACZKI TYM RAZEM NA ODJAZD I DLA MOICH DZIECI (corka,ziec,wnuki)I OCZYWISCIE DLA NAUKI???'
PO SPACERZE I ROZMOWACH BEZ KONCA OBIAD,ALE JAKI ???'PIEROGI NAJROZNIEJSZE,GOLABKI,SALATKI,SAME PYSZNOSCI POLSKA WEDLINA,RADOSC BEZ KONCA.NIE ZEBYM BYLA TAKI OBZARTUCH ALE OSTATNI RAZ JADLAM TAKIE JEDZENIE 4,5 ROKU TEMU.U MAMY W POLSCE.
PO SNIADANIU SPACER,JAK CUDNIE ZNOWU ZOBACZYC JESIEN.DESZCZ,BO U MNIE CIAGLE SLONCE,SLONCE.....
SNIADANIE,ALE JAKIE???'WCZORAJ ROZMAWIALYSMY PRAWIE DO RANA ,MIMO ZE CIAGLE WISIMY NA TELEFONIE ,TO NIE TO SAMO CO OSOBISCIE WIEC MOJA KOCHANA ZOSIA WSTALA O 6 RANO I UPIEKLAGORACE PACZKI ,CZY TO NIE WSPANIALE JAK MALO CZLOWIEK(JA),POTRZEBUJE DO SZCZESCIA...
JESTEM DOLECIALAM Z DUZYM OPOZNIENIEM ALE JESTEM! ZACZYNAM KOLACJE PO POLSKU JEST CUDOWNIE SAMOPOCZUCIE MAM WSPANIALE...
Z POWODU MGLY W MADRYCIE NIE PRZYJMUJA SAMOLOTOW JEST OPOZNIENIE 2,5 GODZINY NA RAZIE????'
JESTEM NA LOTNISKU Z MOIM MLODSZYM WNUCZKIEM,CHYBA JEDNAK WSZYSTKO SIE UDA???
W KONCU POSTANOWILAM COS ZMIENIC,ZACZELAM OD ZMIANY FRYZURY A POTEM KUPILAM BILET DO MADRYTU NA 13 LISTOPADA DO MOJEJ SIOSTRY,ZOBACZYMY CZY DOJADE?????
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5